Ĉu al vi plaĉas la vorto "ĉiuj"?
Nikolao Mihajlenko
2017-10-23 05:01:42 UTC
Raw Message
Ĉu al vi plaĉas la vorto "ĉiuj"?

Voĉdonu! Kaj sendu la ligilon al amiko.
Via samideano
N. Mihajlenko
mi.anihost.ru
LeviPetro
2017-10-23 09:13:32 UTC
Raw Message
Post by Nikolao Mihajlenko
Ĉu al vi plaĉas la vorto "ĉiuj"?
http://youtu.be/nWOsdxAW8_E
Voĉdonu! Kaj sendu la ligilon al amiko.
Via samideano
N. Mihajlenko
mi.anihost.ru
Kara Nikolao, la Plena ilustrita Vortaro de Esperanto enhavas priskribon de pli ol 15000 vortoj. Ĉu vi intencas starigi pli ol 15000 similajn demandojn?

"Ĉiuj" ne estas unu vorto, sed konsistas el kunmeto de du vortoj: "ĉiu"
kaj "j".

Petro.
Fabian Eugen
2017-11-08 13:12:30 UTC
Raw Message
Post by LeviPetro
Post by Nikolao Mihajlenko
Ĉu al vi plaĉas la vorto "ĉiuj"?
http://youtu.be/nWOsdxAW8_E
[...]
Saluton al Petro kaj al ĉiuj, ĉiuj, ĉiuj!

La suban novaĵon mi ne kredas. Tamen, en ĉi tiu grupo de ŝercemuloj ĝi estas en bona loko:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1209335682419660&set=gm.841621789276408 https://www.facebook.com/groups/shercoj/
-----------------------
Amike. Eugenio
LeviPetro
2017-11-13 14:58:22 UTC
Raw Message
Post by Fabian Eugen
Post by LeviPetro
Post by Nikolao Mihajlenko
Ĉu al vi plaĉas la vorto "ĉiuj"?
http://youtu.be/nWOsdxAW8_E
[...]
Mi suspektas, ke tiu pretendita antikvajho estas mistifikajho, char la romanoj
ne distingis inter I kaj J.

Petro.
Fabian Eugen
2017-11-13 17:20:15 UTC
Raw Message
Post by LeviPetro
Post by Fabian Eugen
Post by LeviPetro
Post by Nikolao Mihajlenko
Ĉu al vi plaĉas la vorto "ĉiuj"?
http://youtu.be/nWOsdxAW8_E
[...]
Sendube Petro. Alain "konfesis" :-). Mi skribis: Mia diplom-laboro estis mozaiko. Ĝia titolo estis " Homo kaj kosmo". Kvankam de tiam (1963) mia memoro multe malboniĝis, mi povas ĵuri al vi, ke ĉi tiun falsaĵon ne mi faris. ;-) Alain respondis: Ha ha ha ! Vi ne....sed mi jes ! :-)

Amike, Eugenio
LeviPetro
2017-11-15 14:03:34 UTC
Raw Message
Post by Fabian Eugen
Post by LeviPetro
Post by Fabian Eugen
Post by LeviPetro
Post by Nikolao Mihajlenko
Ĉu al vi plaĉas la vorto "ĉiuj"?
http://youtu.be/nWOsdxAW8_E
[...]
Tio shajnas multe malproksimigi nin disde la vorto "chiuj". Fakte tiu vorteto,
placha au ne, estas necesa, kvankam iuj lingvoj ne distingas inter "chiu" kaj
"chiuj"; interalie la china uzas ghin kiel formo de (difinita) pluralo.

Petro.
Fabian Eugen
2017-11-15 15:40:12 UTC
Raw Message
Il giorno mercoledì 15 novembre 2017 15:03:35 UTC+1, LeviPetro ha scritto:
Fakte tiu vorteto,
Post by LeviPetro
placha au ne, estas necesa, kvankam iuj lingvoj ne distingas inter "chiu" kaj
"chiuj"; interalie la china uzas ghin kiel formo de (difinita) pluralo.
Petro.
Ĝi estas sendube necesa. Laŭ mi, estas neeble trovi vorton kiu senescepte plaĉas al ĉiuj teranoj. Foje eĉ en la propra gepatra lingvo estas vortoj kiuj ne plaĉas ĉar ili estas miskompreneblaj. Ekzemple en la hungara oni diras "Egészségedre!"= Je via sano! Sed se vi misprononcas la duan vokalon "é", ĝi signifas: "Sur vian tutan postaĵon!" :-) Tamen, neniu hungaro pensas reformi ĝin.… Esperanto estas tia kia ĝi estas. Estas du eblecoj: Aŭ akcepti ĝin, aŭ kabei. Reformado ne estas laboro por komencantoj kaj eternaj komencantoj... Cetere, la tempo por reformado estas ankoraŭ tre malproksime.:-)

Amike, Eugenio
Nikolao Mihajlenko
2018-01-23 06:05:31 UTC
Raw Message
Post by LeviPetro
Post by Nikolao Mihajlenko
Ĉu al vi plaĉas la vorto "ĉiuj"?
http://youtu.be/nWOsdxAW8_E
Sed pro kio vi ne voĉdonas rekte sur la video? Iru kum muso al dekstra supra angulo.
f***@gmail.com
2017-10-25 16:07:39 UTC
Raw Message
Post by Nikolao Mihajlenko
Ĉu al vi plaĉas la vorto "ĉiuj"?
-Nikolao, Dr. Ĉip Ĉirip vin benu! Kial ĝi devus ne plaĉi al mi? La kantikante kantanta karakasa kirka kantikisto kukolvoĉe kantiku en vian karan kuleroforman kantaŭdilon. Jeeeeees! Al mi ege plaĉas la birdaj pepoj. Kial ĝi devus ne plaĉi al mi? Nur por kontentigi malsamideanon? Ili kantas tiel dolĉe. *Sed ĉion ĉi ĉiuj scias.* Kompreneble, krom Nikolao. :-)
http://www.sci-news.com/biology/japanese-tits-parus-minor-speak-in-phrases-03685.html

Eugenio :-)