Listo de Eo-Radio-Amatoroj enreto.
d***@gmail.com
2017-10-10 14:57:41 UTC
Raw Message
Am Donnerstag, 4. Juli 1996 09:00:00 UTC+2 schrieb WILLIAM W MUNSIL:
> C^u estas listo de Ret-Eo-Radio-Amatoroj?
> Dankon
> N7AOU el Jarnelo, Arizono, Usono.
> --
> Lernu la Internacian Lingvon - Esperanto!
> 1-800-828-5944 or email ***@netcom.com

Jen malfrua respondo:
jes, estas. vizitu nian grupon en Yahoo Esperanto_radio_amatoroj
aŭ nian tute novan grupon ĉe googlegroups:
Esperanto-radio-amatoro
Hans DJ4PG
Hans Eo
2017-10-11 14:03:43 UTC
Raw Message
Am Dienstag, 10. Oktober 2017 16:57:42 UTC+2 schrieb Hans Eo:

> Jen malfrua respondo:
> jes, estas. vizitu nian grupon en Yahoo Esperanto_radio_amatoroj
> aŭ nian tute novan grupon ĉe googlegroups:
> Esperanto-radio-amatoro
> Hans DJ4PG

nova respondo:
nun ni fondis gupon en google, ĉar laste ni havis problemojn en nia yahoo-grupo.
Bonvolu aliĝi en: Esperanto-radio-***@google-groups.com
Hans DJ4PG