Ĉu iu en Italio?
S-ano Cyro
2018-06-01 03:45:12 UTC
Salutojn, karaj Samideanoj!

Ĉu iu partoprenanto de la grupo estas en Italio?

Dankon!

- --
Kun Respektoplena Saluto,
Cyro
Rio de Janeiro
Bazilo
Eugenio da Sangiorgio
2018-06-01 11:30:47 UTC
Salutojn, karaj Samideanoj!
Ĉu iu partoprenanto de la grupo estas en Italio?
Dankon!
Jes. Mi loĝas en Bassano del Grappa, provinco Vicenza. Kial vi demandas?

Eugenio
S-ano Cyro
2018-06-03 01:23:13 UTC
Post by Eugenio da Sangiorgio
[...]
Dankon pro via respondo.

Mi bezonas komplezon de vi.
Ĉu vi povas helpi min?
--
Kun Respektoplena Saluto,
Cyro
Bazilo
Eugenio da Sangiorgio
2018-06-03 13:11:07 UTC
Post by S-ano Cyro
[...]
Eble jes. Eble ne. Pri kio temas?

Eugenio
Post by S-ano Cyro
--
Kun Respektoplena Saluto,
Cyro
Bazilo
Cyro Ribeiro
2018-06-03 20:33:42 UTC
Post by S-ano Cyro
--
Kun Respektoplena Saluto,
Cyro
Rio de Janeiro
Bazilo
Kara S-ano Eugenio da Sangiorgio,
Mi bezonas peti al la Urbestro (Sindaco) de "Cosenza" mian
naskiĝateston, kiu estos farenda skribante leteron en ital-lingvo al li.
Ĉar mi ne havas sufiĉan scikapablon en la lingvon, tial mi bezonas
komplezon de vi en la verko de tia letero.
Se vi povas fari tiun, mi tre dankas, komfirmu tiun kaj mi sendos la
eseon per via e-adreso supere.
Ĉu ĉio bona?
Samideane,
------------
Kun Respektoplena Saluto,
Cyro
Rio de Janeiro
Bazilo
Eugenio da Sangiorgio
2018-06-04 11:49:18 UTC
Post by S-ano Cyro
--
[...]
Bonvolu prepari la leteron en esperanto kaj mi tradukos ĝin en la italan.
Kio estas ĉi tio sube?

iQEcBAEBAgAGBQJbEMFIAAoJEAkzWEDGvCGP3VQIAJ2e2WJxYiLTfCeKZ02mHlW1
CJ9QAaxhjQVsZ9yx+UJsi8XwfXS5KluUL9TU4KSMoBo16PYRbEb6JPWdhk1mm1PD
1Mpyrr43ADNEEWalkF7egEk9UBHSVqlESuoTBqrdd3ZMRHQ8JToS9B4UEHy8MwiW
fRJy7uOzpu/XEe+fRaMOt2ks+77og3QuhEkX/fu5T+bUnk4D/vmU4Spn/JivEyo9
R0t8J8lNshhwScR2W0qLiC2ROKb7Eno9zXkw1SAvqtZBWh8dpWdff/z1WdSplsgv
4CNlMNZTaFuIiRYXcBklmD3favrLnLDvCsb84sOQXkamQL6N1Qtd+KjeTSYhmXk=
=QiC2

Amike, Eugenio
S-ano Cyro
2018-06-04 18:09:54 UTC
Post by S-ano Cyro
--
[...]
Tre dankema al vi pro la komplezo!
La eseo jam estas preparita, ĉu mi povas sendi ĝin al via supera email?
Konfirmu!

Pri la "kio estas "sube"?", ĝi estas mia elektronika signaturo kiu
garantias ke la verkinto de iu teksto, kie aperas tiaj karakteroj, estas
la sama de la signaturo.

Akiru ankaŭ vin la vian senpage el:

https://www.gnupg.org/

- --
Amike kaj Samideane,
Cyro Ribeiro
Rio de Janeiro
Bazilo
Eugenio da Sangiorgio
2018-06-05 10:18:27 UTC
Post by S-ano Cyro
--
[...]
Mi konfirmas. Nun mi atendas vian tekston.
Amike, Eugenio
Cyro Ribeiro
2018-06-05 23:16:32 UTC
Post by S-ano Cyro
--
[...]
La eseo jam estas sendita.
Dankon!

--------------------------
Kun Respektoplena Saluto,
Ĉiam Samideane!
Cyro
Rio de Janeiro
Bazilo
Eugenio da Sangiorgio
2018-06-06 13:09:47 UTC
Post by Cyro Ribeiro
La eseo jam estas sendita.
Dankon!
Tre volonte. Ĝi estis jam resendita. Bonvolu informi min perpoŝte se ĝi alvenis.
Fartu bone samideano Cyro!
Amike, Eugenio da Sangiorgio
Post by Cyro Ribeiro
--------------------------
Kun Respektoplena Saluto,
Ĉiam Samideane!
Cyro
Rio de Janeiro
Bazilo
S-ano Cyro
2018-06-07 00:25:23 UTC
Eugenio da Sangiorgio Skribis tiun:

S-ano EUGENIO

Jam mi ricevis la tradukon.
Dankojn al vi.
Post by Cyro Ribeiro
La eseo jam estas sendita.
Dankon!
Tre volonte. Ĝi estis jam resendita. Bonvolu informi min perpoŝte se
ĝi alvenis. Fartu bone samideano Cyro!
Amike, Eugenio da Sangiorgio
Post by Cyro Ribeiro
--------------------------