"Lingva mapo de Eŭropo". Gaston Dorren amikece kritikas Esperanton.
Nikolao Mihajlenko
2017-08-01 05:55:43 UTC
Raw Message
"Lingva mapo de Eŭropo". Gaston Dorren amikece kritikas Esperanton.

Sendu la legilon al amiko.

Mi petas eĥi en Jutubo.

Nikolao M.
Nikolao Mihajlenko
2017-08-03 03:38:31 UTC
Raw Message
Post by Nikolao Mihajlenko
"Lingva mapo de Eŭropo". Gaston Dorren amikece kritikas Esperanton.
http://youtu.be/7ueghQkyYLM
Sendu la legilon al amiko.
Mi petas eĥi en Jutubo.
Nikolao M.
Pro kio vi silentas? Chu mi parolis nekomprenebe? Chu libro de Gaston ne estas interesa?

Ni plejparte parolas pri lingvoj, sed en realeco ekzistas nur dialektoj.

Pri tio la libro menciita!
LeviPetro
2017-08-04 09:41:17 UTC
Raw Message
Post by Nikolao Mihajlenko
Post by Nikolao Mihajlenko
[...]
Gaston Dorren kritikas Esperanton? Tio estas lia plena rajto. Mi praktikas Esperanton jam pli ol okdek jarojn. Tiujn el liaj kritikoj, kiujn vi raportis,
mi jam audis au legis pli ol ghissate: ili estas nulaj kaj jam de longe ne plu
povas ech nur iomete interesi min. Esperanto jam ekzistas de cent tridek jaroj,
kaj kvankam "mortnaskita" pro siaj "fatalaj difektoj", ghi plu bone kaj pli kaj
pli bone fartas. Lau mia sperto, _senescepte chiuj pretenditaj plibonigoj au
pli bonaj konkurencajhoj, pri kies propono mi estas informita, estas multe au
multege pli komplikaj kaj tial denaske kondamnindaj. Viaj propraj proponoj tiurilate ne estas esceptoj.

Interesus min amikaj kritikoj de Gaston Dorren pri la rusa, pola, cheka, ukrajna, serba, kroata, slovena, slovaka, albanaj (ili estas ja pluraj), germana, angla, nederlanda, dana, sveda, norvega, islanda, itala, rumana,
kataluna, korsika, kastilia, portugala, franca, okcitana, provenca, irlanda,
bretona, kimra, gaela, greka, latva, litovo, ktp (por mencii nur europajn
lingvojn, kaj ankau tre interesus min la plibonigaj proponoj, kiujn decus
amike fari al iliaj praktikantoj, en chi ties intereso.

Petro.
Nikolao Mihajlenko
Dankon pro viaj rimarkoj. Se eblas bv. kopii ĝin Jutube.
Fabian Eugen
2017-12-03 18:34:52 UTC
Raw Message
Post by LeviPetro
Post by Nikolao Mihajlenko
Post by Nikolao Mihajlenko
[...]
Multaj lingvistoj kaj lingvistaĉoj kritikas Esperanton, ĉar nia lingvo, pro ĝia malgrandeco, politike, ekonomie kaj finance estas malforta. Esperanto estas optimuma propeka kapro. Oni povas facile ĵeti sur ĝin ĉiujn pekojn de la aliaj lingvoj. Cetere, estas jam delonge disvastiĝinta kutimo leki supren kaj piedbati suben. Iuj ĵurnalistaĉoj, malpli ili scias, pli predikaĉas pri ĝi. Kompreneble, plejparte nur negative :-): https://eo.wikipedia.org/wiki/Esperanto#Eraroj_kaj_mitoj_pri_Esperanto
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10210704390900169&set=gm.10155025265230289
Fabian Eugen
2017-08-04 11:07:07 UTC
Raw Message
Post by Nikolao Mihajlenko
Post by Nikolao Mihajlenko
[...]
Kiuj konas nur supraĵe Esperanton, kapablas nur misfamigi ĝin. Mi jam diris ke Esperanto estas lago en kiuj enfluas mil riveretoj. Ne estas eble ke ĉie troviĝu la sama akvo. Tamen en la kongreso de Seulo ĉiuj parolas sufiĉe kompreneble. Se la regnivelo varias, tio estas normala afero. Estas interese ke Evildea kiu parolis kun forta angla akĉento, nun post la kongreso pronuncas pli internacie. Aŭskultu lin: https://www.facebook.com/eugen.fabian.3/posts/1930464356967355
https://www.facebook.com/groups/250353055389540/
Nikolao Mihajlenko