Kiu konas lin?
Hans Eo
2017-10-16 12:18:53 UTC
Raw Message
Mi ser^cas la po^stan adreson de norvega radioamatoro N6UOW, la nova
sekretario de ILERA (Int. Ligo de E-Radioamatoroj). Bedaurinde nek la
kongreslibrode Praga UK nek la protokolo de ILERA helpis min.
^Cu iu povas helpi?
Laszlo Szilvasi
P.S. Kvankam iam ankau mi mem estis tre fervora kaj aktiva radioamatoro, mi
jam ne plu havas aparaton por demandi lin rekte tra la etero... :-)
kara Laszlo,
N6UOW ne estas voksigno de norvega stacio, sed de Usona.
Vojo eltrovi adreson de radioamatora estas, viziti qrz.com (v. en Vikipedio)
Lia adreso estas
Davis K. Harris 4326 Gatewood ST
Fremont, CA 94538-4126 USA
***@gmail.com

Li ne estas nova sekretario de ILERA.
Sekretario estas PT2CA, Enivaldo, kun kiu vi jam havis @-kontakton.

La protokolojn de ILERA vi trovas en nia yahoo-grupo je "files", kie
vi trovas ĉiujn ilera-bultenojn.

Hans
DJ4PG
Hans Eo
2017-10-20 12:00:54 UTC
Raw Message
Post by Hans Eo
[...]
nur nun mi rimarkis, ke mi respondis al tre malnova demando 11-jarojn aĝa :-((
Hans