Rideto fin-julia
Dario Rodriguez
2012-07-31 14:57:35 UTC
KURACISTA AGO

Ludante, eta Joĉjo faletas kaj skrapvundetas sian genuon. Li kuras al sia
patrino.
Joĉjo: Panjo, panjo! Mi estas grave vundita!
Jozefino rigardas la apenaŭ videblan vundeton: Ho, tio estas nur etega
skrapvundo. Mi kuracos ĝin per... kiso.
Kaj ŝi kisetas la genuon de Joĉjo (ŝmac').
Joĉjo ofendiĝas: Mi gravege difektis mian kompatindan genuon, kaj vi nur
kisetas ĝin!?
Jozefino: Sed kion mi faru?
Joĉjo: Mi volas ke vi kuracu ĝin kiel vera kuracisto! Faru tion kion farus
vera kuracisto!
Jozefino: Bone, en ordo.
Kaj ŝi skribas fakturon je 25 eŭroj.

Rikardo

El forumo Esperanto-anekdotoj
e***@gmail.com
2012-07-31 20:21:50 UTC
Post by Dario Rodriguez
[...]
Ĝentila kuracisto

Kuracisto pasas apud grupo da infanoj ludantaj. Li salutas ilin kaj metas al ĉiuj la saman demandon "Kiel vi fartas?". Ĉiuj respondas krom Joĉjo.

-Joĉjo! Kial vi ne respondas?
-Vi faris la saman demandon al mia patro kaj poste li devis pagi 70 erojn. :-/

F.E