Ĉu estas projekto por fari esperantan domajnon de plej alta nivelo?
Anonymous
2017-10-15 21:00:11 UTC
Kiel .epo?
Mi volas krei retejo kun domajno kiu havas Esperantan domajnon de plej al=
ta nivelo. Ĉu estas projekto por krei tion? Se ĝi ne eksistas, ni devus kre=
i tion!

Malfeliĉe, mi pensas ke tio estos malfacila. Nek .eo nek .epo eblas, ĉar du=
- kaj tri- literaj domajnoj (ĝenerale) estas nur por landoj. .esperanto ebl=
us, sed vi devos atendi la venontan aŭcian vendon de ICANN, kaj pagi multe =
da mono (~$185000 USD), por ekhavi ĝin.
Anonymous
2017-10-15 21:03:43 UTC

(Mia NNTP-kliento fuŝis la mesaĝon, pardonu min.).
Gerald
2017-10-16 07:55:51 UTC
Post by Anonymous
ĉar du- kaj tri- literaj domajnoj (ĝenerale) estas nur por landoj.
.esperanto eblus, sed vi devos atendi la venontan aŭcian vendon de ICANN
Ĉu vere ? In Francio, .fr ne dependas de ICANN sed AFNIC. Eble same
(loka interreto nomanta) por aliaj landoj kiu povas ne dependi de la
usonan ICANN.

Ovh (kiu ne estas lando sed unu el la tri plej grandaj
"ret-gastigantoj" en la mondo), havas lian propran domajnan etendon
.ovh ...kiu dependas de AFNIC, kiel .paris, .alsace, .bzh, ktp. (kaj
ankaŭ tiel por pluraj francaj insuloj : .mq, .gp, ktp.

<https://tinyurl.com/yc8jd87c>

esperas ke tio helpas, Ĝeraldo
Anonymous
2017-10-16 21:29:14 UTC
Post by Gerald
Ĉu vere ? In Francio, .fr ne dependas de ICANN sed AFNIC. Eble same
(loka interreto nomanta) por aliaj landoj kiu povas ne dependi de la
usonan ICANN.
Laŭ mia kompreno, .fr estas parto de la "DNS root zone", kiu ICANN kontrolas, kaj permessa AFNIC havi parton de. AFNIC estas nur la registrejo/kontrolanto, kaj nur kontrolas ĝiajn plej-altaj-nivelajn domajnojn (.ovh, .fr, kaj tiel plu). Simile, la domajno .ninja ne dependas de ICANN, sed de Demand Media.

Nu, tio estas kiel mi kredas ke ĝi funkcias. Bonvole korektu tion kion ne ĝustas.
Fabian Eugen
2017-10-20 18:56:53 UTC
Post by Anonymous
Post by Gerald
[...]
Mi korektas nur vian lastan frazon: Bonvolu korekti tion kio ne ĝustas… Mi korektas ĉi tie ankaŭ la Feliĉan Detruiston: Mi volas krei retejon kiu havas Esperantan domajnon pli altnivelan. *de plej alta nivelo" estas ĝusta nek logike nek gramatike. (pli altnivelan) Se ni sukcesos atingi pli altan nivelon, jam tio estos bona rezulto.

Amike, Eugenio